Питання та відповіді

  • Як правильно оформити замовлення на сайті?
    1. Оберіть в каталозі товар, який вам сподобався.
    2. Оберіть колір виробу, натиснувши на кольоровий кружечок в блоці Колір.
    3. Натисніть кнопку Купити. При натисканні кнопки товар потрапляє до Кошику.
    4. Для оформлення замовлення натисніть на кошик, далі кнопку Оформлення замовлення.
    5. На сторінці Оформлення замовлення введіть свої особисті данні (Ім’я та Прізвище, телефон, e-mail). 
    6. В блоці Доставка оберіть один із чотирьох способів доставки.
    • Самовивіз в Києві
. Пункт самовивозу розташований за адресою: Поділ, вул. Костянтинівська, 71, внутрішній двір ТЦ "Шоколад"
    • Кур’єром по Києву +50 км. Обравши даний спосіб доставки, необхідно ввести адресу (вулиця, будинок, під’їзд, квартира), на яку необхідно доставити замовлення. Вартість - 250 грн.

    • Самовивіз із Нової Пошти. Обравши даний спосіб доставки, необхідно вказати ваш населений пункт та обрати номер грузового відділення зі списку. Вартість - 250 грн.

    • Кур’єром Нової Пошти. Обравши даний спосіб доставки, необхідно вказати вашу адресу доставки. Вартість - 400 грн.
    7. В блоці Оплата оберіть зручний спосіб оплати.
    • Передоплата 70%. Оплата здійснюється в касі банку/ терміналі самообслуговування/ безготівково за допомогою клієнт-банк чи онлайн-банкінгу, після отримання рахунку по email.

    • Рахунок на оплату 100%. Оплата здійснюється в касі банку/ терміналі самообслуговування/ безготівково за допомогою клієнт-банк чи онлайн-банкінгу, після отримання рахунку по email.

    • Оплата 100 % Visa, Master Card, Maestro. Оплата здійснюється картою безпосередньо на сайті.

    • Оплата частинами від ПриватБанк. Оформляється прямо на сайті.

    • Покупка частинами від МоноБанк. Оформляється прямо на сайті. Підтвердження отримуєте в додатку МоноБанк.

    8. В блоці Складання необхідно зробити відмітку, в разі необхідності послуг наших складальників для складання меблів. До вартості замовлення автоматично додається вартість складання (+10%).
    9. В блоці Коментарі можна вказати всю інформацію, яку вважаєте за потрібне. Наприклад, «Можу прийняти замовлення тільки після 19.00».
    10. Натисніть кнопку Оформити замовлення. Далі, залежно від обраного попередньо обраного способу оплати, з’являється наступна інформація:
    • Якщо ви обрали спосіб Передоплата 70%: Дякуємо за Замовлення! Наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом для уточнення деталей. 

    • Якщо ви обрали спосіб Рахунок на оплату 100%: Дякуємо за замовлення! Наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом для уточнення деталей. Посилання на Квитанцію для оплати. Для того, щоб отримати рахунок для оплати замовлення, необхідно натиснути на посилання Квитанція на оплату та роздрукувати рахунок, також рахунок вам буде надіслано на електронну адресу.

    • Якщо ви обрали спосіб Оплата 100%  Visa, Master Card, Maestro: З’являється вікно переходу на сторінку Оплати замовлення Liqpay. Натисніть кнопку Підтвердження замовлення. Далі перейдіть на сервіс оплати Liqpay, введіть дані карти та натисніть кнопку Оплатити.

    • Якщо був обраний спосіб Оплата частинами від ПриватБанк: З'являється вікно переходу на сторінку сервісу. Натискаємо кнопку Підтвердження. Далі вводимо дані карти і натискаємо кнопку Оформити. Всі платежі будуть автоматично списуватися з вашої картки.

    • Якщо був обраний спосіб Покупка частинами від МоноБанк: протягом дня чекайте повідомлення в додатку МоноБанк. Підтвердіть покупку в додатку. Всі платежі будуть автоматично списуватися з вашої картки.

  • Де можна подивитися меблі наочно і який у вас графік роботи?
    Пункт самовивозу та шоурум ideastore знаходиться в Києві, на Подолі, метро «Тараса Шевченка», вулиця Костянтинівська, 71, внутрішній дворик ТЦ «Шоколад».
    Тут ви можете наочно побачити меблі в інтер’єрах, оформити замовлення, а також забрати самовивозом готове замовлення зі складу.
    Графік роботи:
    10:00 - 19:00 (Пн-Пт);
    11:00 - 18:00 (Сб, Нд);
  • Які терміни доставки та умови оплати товарів з відміткою Є в наявності?
    Статус Є в наявності означає, що товар знаходиться на нашому складі в Києві. Такий товар ми можемо доставити по Києву та області, а також в будь-яку точку України протягом 2-4 днів з моменту оформлення замовлення. Самовивіз зі складу – починаючи з наступного дня після оформлення замовлення в межах графіку роботи нашого пункту самовивозу.
    Оплатити товар можна без передоплати готівкою при отриманні товару, за безготівковим рахунком, сформувавши рахунок-фактуру безпосередньо на сайті, картою Visa, Mastercad, Maestro безпосередньо на сайті, а також в розстрочку.
  • Які терміни доставки та умови оплати товарів з відміткою Передзамовлення?
    Статус Передзамовлення означає, що товару немає в наявності, але ми маємо усі необхідні комплектуючі для його виготовлення. Термін виготовлення меблів за передзамовленням – 15 днів. Плюс 2-4 дні на доставку по Києву та області, а також в будь-яку точку України. Самовивіз зі складу – через 15 днів після оформлення замовлення в межах графіку роботи нашого пункту самовивозу.
    Оплатити товар можна без передоплати готівкою при отриманні, за безготівковим рахунком, сформувавши рахунок-фактуру безпосередньо на сайті, картою Visa, Mastercard, Maestro безпосередньо на сайті, а також в розстрочку. 
  • Не хочу переплачувати за складання меблів! Чи можливо скласти меблі самостійно?
    Можливо. Усі меблі ideastore попередньо підготовлені для самостійного складання. Покрокову інструкцію можна завантажити у форматі .pdf на нашому сайті. Відшукати її можна на сторінці кожного товару в кінці текстового блоку Складання.
  • Хочу доставку по Україні. Чи можливо розрахувати вартість доставки мого замовлення безпосередньо на сайті?
    Єдина ціна доставки в будь-яке вантажне відділення Нової Пошти в Україні - 350 грн. Незалежно від об'єму замовлення.
    Єдина ціна адресної доставки Кур'єром Нової Пошти в Україні - 500 грн. Незалежно від об'єму замовлення.
  • Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

    Після оформлення замовлення, ви отримуєте електронного листа, в якому фіксуються обрані товари, вартість замовлення, дата замовлення, а також спосіб оплати. Таким чином, ви маєте документальне підтвердження нашої співпраці та важелі впливу на нас у вигляді Закону України «Про захист прав споживачів».

    Крім цього, ми не є посередником без фізичної адреси. Ви можете завітати до нашого магазину для оформлення замовлення або щоб наочно подивитися на меблі в інтер’єрах. 

    Ми цінуємо наше ім’я, ми прагнемо процвітати та розвиватись, тому ваше замовлення буде виконано вчасно.

Задати питання Якщо у вас залишилися питання - напишіть нам. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом